Aşa sunt eu

gay. lesbiană. bisexual. transgender. homosexual. bisexuală. androgin. transsexual. nehotărât. queer…

Party-uri

Posted by accept pe Decembrie 2, 2009

Puteti sa participati la realizarea portretului lumii gay  si mergind la party-uri. Weekendul asta veti gasi trimisii campaniei Asa sunt eu in cluburi: in Cluj (la  Zig Zag) si Galati (la Vila Roz). Pe „trimisi” ii veti recunoaste usor  :) … ei vor da brelocuri cu sigla campaniei, in schimbul descrierilor personale.

Detalii:
CLUJ: Sambata 5 decembrie, ora 22.00 – Club ZIG ZAG
Str. 23 Decembrie 1989 nr. 8
„ASA SUNT EU” PARTY
DIVA NIGHT
Intrarea 10 RON

GALATI: Sambata 5 decembrie, ora 22 – La Vila Roz (Private Spa)
Str Grivitei 12, in port
„ASA SUNT EU” PARTY
Intrare- gratis

4 Răspunsuri to “Party-uri”

  1. alex said

    ce sa zic speram pe viitor lumea sa ne aacepte asa cum suntem noi ca si iddeie esti super ok imi plac ideile voaste dar multa lume inca nu ne accepta va pup si ne vedem la partyuri

  2. Erika said

    Buna, sunt Erika din Galati!
    Regret enorm ca nu am descoperit anuntul mai devreme. Mi-ar fi placut sa vin la Party.
    Sunt o persoana cu inclinatii homosexuale, ma atrage si ma incita foarte mult acest subiect, insa nu am fost inca initiata. Mie este teama sa vorbesc despre preferintele mele pe motiv ca nu voi fi inteleasa si voi fi marginalizata de catre ceilalti.
    Mi-ar fi de mare ajutor, daca m-ati indruma spre locatii din Galati sau Braila, unde imi pot face cunostinte cu care sa impartasesc aceleasi sentimente. Multumesc!

    • L. said

      si eu am inclinatii homosexuale …si sincer am observat k in ziua d azi lumea e mai deschisa si intelege mai usor acest lucuru, deci nu vad de ce te-ai simti marginalizata…dak vrei putem vb:P ne putem cunoaste;)

  3. sab said

    Erika, lasa-ti id-ul si iti voi da ocazia sa ne cunosti. Sunt din Braila si frecventez Vila Roz – Galati cu gasca mea :D
    Toate cele bune!

Lasă un răspuns

 
