Aşa sunt eu

gay. lesbiană. bisexual. transgender. homosexual. bisexuală. androgin. transsexual. nehotărât. queer…

Asa sunt eu

Posted by accept pe Decembrie 9, 2009

Aşa sunt eu

Sunt omul îndrăgostit prin excelenţă. Am iubit-o, apoi am urât-o. L-am iubit, apoi l-am pierdut pe undeva, nici eu nu ştiu pe unde. O iubesc, şi cred că o voi iubi mereu, câte puţin. Îl iubesc, dar uneori vreau mai mult de atât.
Aş vrea să îi pot iubi pe amândoi, fără să mă întrebe nimeni nimic. Dar ei s-ar urî. Aş vrea să pot iubi fără să trebuiască să mă ascund. Aş vrea să o pot săruta în public. Aş vrea să îl pot săruta pe furiş. Aş vrea să nu deranjeze pe nimeni chestia asta.
O iubesc. Îl iubesc şi pe el. Şi tu îi poţi iubi pe amândoi – dacă îţi acorzi libertate. Ţie şi celor din jur.
Aşa sunt eu.

Lorena Lupu

*******************************

buna. sunt ileana, am 25 de ani, cand m-apuc sa bat campii spun absolut tot ce-mi trece prin cap, the sky is the limit. imi displace sa scriu cu majuscule, imi plac prietenii mei, un joc numit cluedo (la care pierd foarte des), cartile si orice are gust sau miros de scortisoara. uneori sunt incapatanata si cu toane, cu toate astea imi doresc foarte mult sa nu deranjez pe nimeni si sa fiu placuta de toti (micul meu secret rusinos). ma intristeaza foarte tare respingerile, dar pana acum nimeni n-a facut-o doar pentru ca a aflat ca sunt gay. sunt eu o persoana intr-atat de minunata sau asta chiar nu e un motiv sa fim rai? :)

******************************

Sunt Irina, am 39 de ani si imi place cel mai mult sa stau de vorba. Vreau sa aflu care sint lucrurile importante sau frumoase din viata interlocutorului meu, cum a trecut peste tristetzi sau peste oboseli prea mari. Si-mi place sa  povestesc coincidente, paradoxuri, nedreptati care ar trebui schimbate. Asa sunt eu.

*****************************

Salut! Sunt Amanda Gold si am 21 de ani. As vrea sa alatur si eu de campania ‘Asa sunt eu’, deoarece vreau sa fac si eu ceva drepturile gay. Sunt un baiat de origine din Sfantu Gheorghe care ocazional face spectacole de travesty. Ar fi bine daca ar schimba situatia comunitatilor lgbt din Romania.  Asa sunt eu!

***************************

Bună! Eu sunt Gilda şi am 24 de ani. Sunt mândră de IQ-ul meu şi de pregatirea mea medicală. Sunt sarcastică şi ironică până la limita posibilului şi după ea. Poţi să mă urăşti pentru asta. Sunt răbdătoare şi calmă până sari prea tare calul sau mă desconsideri, atunci mă retrag. Vreau să ajut oamenii care îmi cer asta şi sunt dispuşi să se ajute singuri şi refuz să-i ajut pe cei care nu fac asta. În timpul liber sunt mişto. Serios.

*************************

eu sunt roxana,am 28 de ani si sunt o fata mai mult baiat.pe viitor visul meu e sa devin baiat.consider ca persoanele trebuie sa aiba drepturi egale pentru ca indiferent de felul lor de a fi toti ne nastem si murim ca oameni…de ce doar o diversitate poate marginaliza un om fata de altul?sunt diferita asa sunt eu,dar tot o inima imi bate-n piept
(comentariu lasat pe blogul lui Lorelei)

*************************

salut. sunt ana, am 29 de ani si scriu ce imi trece prin cap si nu numai ;)) de cele mai multe ori cand am o anumita stare (prietenii stiu de ce :)) )
imi plac femeile…mult de tot…si imi place sa ma joc….diverse jocuri….
sunt extrem de incapatanata, foarte orgolioasa si cu mandria dusa pana la extrem…asa suntem noi…leii ;)
ma plictisesc foarte rar si imi plac oamenii…si cainii :))
cei care ma cunosc stiu foarte bine ca sunt un prieten de nadejde :P
aaaaa….si nu imi place minciuna….si nici ipocrizia….
cam atat…asa sunt eu…in mare….
si sunt gay…and i’m out and proud…

*********************************************************

Acestea sunt descrierile pe care le-am gasit pe alte bloguri. Daca mai sunt si altele, spuneti-ne, si le adaugam cu bucurie. Autodescrieri mai  puteti gasi peste tot prin acest blog.  Ce avem pana acum e emotionant. Dar pentru ca portretul pe care vrem sa-l facem sa se apropie, cat de cat, de realitate, avem nevoie de mai multe descrieri. Tu te-ai descris?

7 Răspunsuri to “Asa sunt eu”

  1. Bobo said

    Salutare..sunt Bobo, 30 ani…cum sunt eu? Cam asa:dezamagita si dezamagitoare, glumeata si serioasa, iubita si iubitoare, visatoare dar cu picioarele pe pamant, uneori prea realista si dura. Nu mai pot da tot intr-o relatie, sau poate nu mai stiu sa ofer. Am momente in care imi recunosc greselile, dar si momente in care imi sustin „prostiile” cu incapatanare. Nu imi place sa fiu mintita, nici macar „sweet little lies”. Se spune ca am probleme in comunicare…posibil. Nu ma intereseaza parerea lumii, doar parerea celor care inseamna ceva pentru mine. Sunt out si nu am avut niciodata probleme cu cei ce ma inconjoara, probabil si pentru ca am stiut sa imi aleg „anturajul”. Asa sunt eu, in rest..numai de bine.

  2. Andreea Ionascu said

    As putea sa adaug o lista lunga de calitati insa n-o s-o fac – asa sunt io! As putea sa vorbesc deschis despre partile mele negative insa..Hmm – asta o pot face : fac discriminare cand e sa raspund la email sau sa ma vad cu careva (fetele au prioritate..de fapt, au o asa mare prioritate ca RAR raspund vreunui tip! ntz, ntz, ntz), intarzii (din varii motive – majoritatea pentru ca m-apuc sa-ncep cate ceva taman cand e cazu’ sa plec!), sunt ironica (asta poate fi lejer o calitate ce-o apreciez in altii insa nu e neaparat apreciata la mine! :) )…din pacate sunt si sarcastica (dar ma tratez, sa moara Bibi! – Bibi e un fel de „Pastele Cailor”, nu va impacientati, nu-i niciun animalutz, vietate sau mai stiu io ce altceva important si demn de-a supravietui), rar fac compromisuri, nu-mi calc pe principii (asta e cel mai mare defect, cred io!). No, uite ca vorbesc si mult si niciodata nu e d-ajuns sa-mi termin ideile – asa sunt io! Si Irina, sa stii ca te plac tare mult si uite nah, hopa si declaratiunea tocmai pe ast blog! :) As dori ca lumea gay sa inceapa sa-si arate afectiunea in public – sarutati, fratilor, cat cuprinde si cu mult patos!! Enjoy the pleasure of being gay!! Ca sa punem punct discriminarii, nu trebuie sa mai continuam sa plecam capul si sa ne ajustam reactiile in functie de ce ar vrea incuiatii! Eu asta fac si ma simt al dracului de bine, n-am regrete – ASA SUNT IO!!

  3. prin_padure said

    Cum sunt eu? Cum mă văd eu şi numai eu. Mă văd în atâtea moduri încât mi se pare greu şi simplul fapt de a le număra. Însă…
    Îmi plac ideile, îmi place jocul lor nebunesc care mă trezeşte din visare, îmi place multitudinea lor care mă face să mă gândesc că scopul meu nu este singurul scop existent.
    Îmi plac mâinile, modul în care se mişcă elegant, în care un deget exprimă mai mult decât o singură privire. O simplă atingere…
    Îmi place să mă uit la stele şi să visez şi astfel mă pierd prin alte gânduri şi idei.
    De ce ele? Pentru că îşi mişcă ochii cu o delicateţe simplă dar cuceritoare, pentru au trăsături minione, pentru că sunt sofisticate deşi uneori chiar nu par, pentru că mă uit în metrou la ele… pentru că îmi pierd instaneu glasul şi concentrarea dacă văd ochi interesanţi.
    Pentru că …
    Aş putea să spun mai multe, însă aşa sunt eu acum, la ora 23:00, vineri seara.
    Pe mâine!!!

  4. Paul T said

    salutare tuturor… in primul rand vreau sa va urez tuturor Craciun Fericit si La Multi Ani! :D eu sunt Paul, un varsator inrait, sunt in aceasta comunitate de aproximativ 8 – 9 ani, am trecut peste acest lucru cu bine, am dat peste persoane atat bune cat si rele, dar cert este, ca am cunoscut persoane destul de drage mie in aceasta comunitate si in asociatia d-voastra, am intemeiat relatii destul de stranse si nu mi-a parut rau niciodata de ceea ce SUNT EU! Dar tie?

  5. mark said

    Salut, sunt Mark si surpriza: sunt om si muncesc si platesc taxe. Am 27 de ani, traiesc in Bucuresti cu prietenul meu, relatia noastra este de 7 ani. Imi place sa merg pe jos, sunt pasionat de IT si electronica, imi place aerul de munte si as sta zile intregi numai la munte.

    Sunt gay si nu consider ca este o calitate sau ceva ce ma face superior sau inferior celorlalti, cred ca diferenta dintre mine si multe alte persoane o face doar cea ce am sau nu am in cap.

    Visul meu e la o Romanie asemanatoare Olandei, e doar un vis si e visul meu. Daca ne uitam in istorie, de unde a plecat omul si cat a evoluat, visul meu ar putea deveni realitate intr-o zi.

    Cred ca e mult de munca in Romania pe drepturile omului, pe drepturile animalelor si avem mult de munca la capitolul umanitate. Atat cat am putut, am incercat sa ma implic, si doresc sa o fac si in viitor, in campanii pe drepturile omului si drepturile animalelor.

  6. alex said

    salut,sunt alex am 25 de ani din brasov am inceput in urma cu 3 ani la prima relatie a fost un esec acum am un an de zile de cand sunt la a 2 relatie ne este bine dar mici probleme la locurile de intalnire nu invatam mare lucru inafara de dans barfe mai multa comunicare cu cei care vor sa faca ceva pt lumea asta e foarte greu sa te ascunzi pupici

Lasă un răspuns

 
