Aşa sunt eu

gay. lesbiană. bisexual. transgender. homosexual. bisexuală. androgin. transsexual. nehotărât. queer…

And the winner is ….

Posted by accept pe Ianuarie 11, 2010

S-a intamplat si tragerea la sorti. In prezenta urmatorilor: Emilia, Irina,  Iulia, Laura, Dorina, Delia S si (in trecere) Florin R.

Am procedat astfel:
– am printat toate comentariile din perioada 1 decembrie 2009 – 5 ianuarie 2010 (asa cum apar ele in pagina de comentarii pe care o vede administratorul blogului):
– am decupat fiecare comentariu de descriere, l-am impaturit si l-am pus in bol;
– le-am amestecat
– am stabilit ordinea (primul extras=locul 3= memory stick; al doilea biletzel extras=locul2= mouse; al treilea biletzel extras=locul 1=broscutza care face masaj)(click aici ca sa vedeti premiile)
– le-am amestecat iar, si trei persoane diferite au extras, fiecare, cate un bilet.

… … Castigatorii sunt:

ioana – memory stick

Deea -mouse

HappyGay – broscutza

Va cautam noi sa va dam premiile. Felicitari :)

Dar, dupa cum stiti, toata lumea care a participat la concursul de pe blog primeste ceva.

Iar in zilele urmatoare vom incepe sa punem aici din raspunsurile primite la party-uri. Si incepem sa lucram la carte. Va tinem la curent cu noutatile :)

Un răspuns to “And the winner is ….”

  1. HappyGay said

    Mulţumesc tare mult, nu am câştigat niciodată nimic online, iar acum am câştigat exact ce îi trebuie unui maseur amator ca mine…I’m happy!!!

    Pt. echipă: discutăm pe mail….

Lasă un răspuns

 
