Aşa sunt eu

gay. lesbiană. bisexual. transgender. homosexual. bisexuală. androgin. transsexual. nehotărât. queer…

12 Decembrie 09, Timisoara, Club Sauvage

Posted by accept pe Ianuarie 12, 2010

Cei prezenti sambata, 12 decembrie, in Clubul Sauvage din Timisoara  au fost invitati sa raspunda la intrebarile: cine esti? cum esti? ce-ti doresti?

Iata cateva dintre raspunsuri:

1.    Sunt un student gay de 21 de ani. Sunt un idealist, unul care crede ca poate deveni ceea ce isi doreste. Imi doresc sa traiesc intr-o lume in care iubirea, rationalitatea si bunul- simt sa inece secole de prejudecati, bigotism si ignoranta din jurul nostru.
2.    Sunt gay si imi place distractia si aventura, pentru relatie mai e timp.
3.    Sunt Claudiu, doresc mai multe evenimente gay in Timisoara.
4.    Dan, gay, o lume colorata.
5.    Sunt o persoana gay (nu imi este rusine). Imi doresc ca toata lumea sa ma accepte asa cum sunt (din pacate nu este asa).
6.    Buna, sunt lesbi:) Sunt asa pentru ca ma simt cel mai bine! Imi doresc sa ma accepte lumea asa cum sunt eu!
7.    Eu sunt eu si imi place ce sunt. Sunt studenta la actorie in Bucuresti, nu stiu ce vreau sa fac in viata mea, stiu ca oricat as incerca sa inteleg ce vreau, unde sunt si unde voi ajunge, nu conteaza cât am oameni in jurul meu. Si mai stiu un lucru: nu conteaza ce sunt atâta timp cat eu sunt bine cu mine!
8.    Sunt lesbiana! E sec, dar suficient. Se subintelege ce-mi doresc!:)
9.    DJ Shadow-stomatolog-lesbiana, pozitiva, visatoare, sociabila, imi lipseste increderea in mine…o lume mai buna, oameni mai intelegatori, o sansa, acceptare….
10.    Sunt gay…deci sunt OK [lesbiana de fapt, dar suna mai bine „gay”:)]:)!!! Sau cel putin asa ar trebui sa fie….Imi doresc o lume mai „buna” si pentru „noi”…..and FREEDOM!!!
11.    Sunt Gay! Student la medicina! Idealul meu in viata este de a deveni un medic renumit, doresc sa ajut oamenii care au probleme cu cancerul. Iubeste viata, pretuieste-o!!
12.    Sunt un tip bisexual. Sunt OK. Imi doresc o comunitate gay mai educata si cu mai mult bun simt.
13.    Sunt gay, sunt Calin, si-mi doresc sa fim acceptati in societate mai usor. Lumii trebuie explicat cu exactitate despre noi deoarece ei abereaza chestii despre noi.
14.    Andreea Sadina- Miss Travesty Romania 2009: Gay, un zambet, o raza de speranta si bucurie.

Un răspuns to “12 Decembrie 09, Timisoara, Club Sauvage”

  1. aliddan69 said

    eu sunt strain ; si traiesc acum in timisoara ;eu sunt gay de 32 de ani asta e yahoo id aliddan69

Lasă un răspuns

 
