Aşa sunt eu

gay. lesbiană. bisexual. transgender. homosexual. bisexuală. androgin. transsexual. nehotărât. queer…

Cluj, decembrie 09, Club Sydney

Posted by accept pe Ianuarie 15, 2010

1. Vreau sa spun ca acum, in luna noiembrie, mi-am gasit jumatatea cu ajutorul unui prieten. Cel mai mult m-a atras zambetul lui fermecator si pofta lui de viata care ma face sa ma simt in al 9-lea cer cand suntem impreuna. Si de atunci suntem de nedespartit. Si ne iubim mult de tot. Sunt gay :D

2. Sunt o femeie, o fiinta umana. Sunt vesela, plina de viata, iubesc soarele si femeile. Optimismul ma caracterizeaza. Imi place sa aflu lucruri noi. Imi doresc sanatate, sa reusesc sa trec peste prejudecati pentru ca sunt lesbiana.

3. Sunt Lazar si sunt gay. Sunt multumit asa cum sunt, imi place sa fiu eu, indiferent de ceea ce nu ma poate accepta. Imi doresc ca in Romania drepturile gay sa si fie respectate nu numai de mass-media ci si in viata noastra de zi cu zi.

4. Ma numesc Sergiu, am 23 de ani si sunt gay. Intotdeauna am fost atras de partea masculina. Duc o viata foarte fericita alaturi de partenerul meu cu care sunt impreuna de 3 ani. De 2 luni stau cu el si ducem o viata foarte activa. Mi-as dori sa pot adopta un copil, mai exact o fata draguta. Sper ca intr-o zi sa mi se indeplineasca toate visele.

5. Gay, fericit si plin de speranta. Imi doresc sa fiu sanatos si sa imi construiesc o familie alaturi de iubitul meu.

6. Sunt un om si sunt gay. Ma consider un om cat se poate de normal si imi doresc ca si ceilalti sa ma vada la fel. Cred ca lucrurile vor fi din ce in ce mai bine si la noi si intr-o zi vom putea fi mandri de ceea ce suntem si de societatea in care traim.

7. Sunt un om sanatos, normal, frumos, destept, optimist, curajos. Orientarea mea este homoerotica, adica imi plac barbatii si sunt foarte mandru de acest fapt. Imi doresc sa traiesc in continuare in Romania si sa vad cum drepturile tuturor sunt respectate.

8. Sunt un transgender si mi-am descoperit aceasta latura de cand eram mic si umblam la mama in dulap si ii probam rochiile si ii foloseam fardurile. Ma simt foarte bine si senzual in haine de femei si imi place sa stau ore in sir in fata oglinzii. Inca nu am gasit sufletul pereche, dar sper sa fie undeva si cineva pentru mine.

9. Gay sunt si imi doresc o Romanie mai deschisa la minte sa ne accepte.

10. Am intrat in acest club cu ceva vreme in urma, nestiind ca aici voi gasi persoana ce m-a cucerit. Este poate cel mai dulce si frumoasa fiinta ce mi-a schimbat modul de a privi, nu pot spune decat ca am primit un cadou cu suflet intr-o zi de decembrie…Sa ne ajute Dumnezeu sa fim impreuna cat mai mult cu putinta, chiar pana la adanci batraneti, caci se invinge prin iubire. Suntem ca doi copii nebuni, ca doi adolescenti indragostiti.

11. Matei, sunt un gay si sunt pasionat de cultura si de frumosul de zi cu zi. Imi doresc o comunitate unita, mai multa siguranta publica pentru persoanele de orientare sexuala asemenea mie.

12. Sunt gay, sunt destul de implinit cu ideea. Imi doresc o societate fara stereotipii si care stie sa tolereze. Pentru mine imi doresc o viata normala.

13. Hmmm…cu ce sa incep…as vrea sa incep cu un salut voua! Acum inceputul. Am cunoscut un baiat pe un site de intalniri si din cate imi aduc aminte am inceput sa vorbim, cu una cu alta am ajuns pe messenger. De aici a fost doar un mic pas, am ajuns sa ne vedem pe web camera, ne mai trimiteam poze, de fapt el imi trimitea mie, o singura problema era distanta…dar vreau sa fac un pas mare si sa-l vad. Ne-am indragostit unul de celalalt. Acum vom vedea viitorul aproape. Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa.

3 Răspunsuri to “Cluj, decembrie 09, Club Sydney”

  1. Trexel said

    sa-mi fut una! ce de sunteti!

  2. ibrahim said

    sunt strain am 32 de ani si sunt in cluj napoca acum , sunt bi sex ( passiv si activ ) pot sa fac ce doresti cu tine , cati ani ai nu conteaza si cum arata nu conteaza cel mai mult important daca ti-e place sex sau nu , daca ti-e place , pot sa imi dai un buzz pe mess , idul meu e suntbisex@yahoo.cum , sau daca vrei trimite email cu numarul tau de telfon si sa te sun in apoi daca ai orange ……. nu mai cluj napoca

Lasă un răspuns

 
